Träningsläger i Flen/Eskilstuna

Igår morse kom bowlingkamrater hem och hämtade mig, mot flen för träningsläger :))
Kämpade på med min mage, har sagt de förr, de börjar bli riktigt tungt nu. Men jag har bestämt mig och kommer att hålla på tills kroppen säger ifrån ordentigt.. Inte bara för att "man är trött" ;)) Och att det är "jobbigt" att träna.
Känns superskoj att bowlingsäsongen är igång igen. Mindre kul känns de dock att min pappa har lagt av med att spela bowling. De skär i hjärtat men vad gör man åt de lixom?! Hoppas på att han får tillbaka intresset för de igen snart :)))))))))
 
Efter bowlingträningen bar de hem till Christel o Affes Landställe i Eskilstuna (en bit utanför)
 Supermysigt ställe, grymt charmigt och trevligt :)
Vi hade vattengympa o körde lite volleyboll i poolen, och några bada i den varma badtunnan.
Grillat kött med potatis o sås o sallad till middag, super gott!!!!!!
Vi satt länge uppe på deras stora inglasade altan, skönt så man slapp bli myggbiten :)
Sen sov vi i "hönshuset", ett super litet charmigt hus med loft & Sovrum & kök. 7 sängar fanns där. Dom andra sov i storstugan. Häftigt att man kan vara så många och sova över, ett perfekt landställe ju :))
Vakna upp runt 9, skönt med sovmorgon, startade dagen med en jätte god frukost och sen tidig hemgång.
En helt perfekt helg helt enkelt!!!!
De här måste bli tradition :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0