Rutiner

Slut på semestern från och med idag, "tur" är väl de. Lite av jobbångesten släpple när man vakna upp strax efter 7 idag och såg att hösten var här. Perkeft dag att börja jobba på.
Philip vakna strax innan 7 och ville ha välling. Fick han i våran säng. Ronny gick upp vid samma veva och åkte till jobbet. Sen kunde vi inte somna om, så vi låg och kolla lite kort och filmer på min mobil, de älskar philip att göra, och speciellt på sig själv, haha mitt lilla ego :))
Ner och fixa köket med lite disk som jag bara inte orka fixa igårkväll.
Slänga i sig lite frulle, sen leka gärnet med Phille i vardagsrummet innan dagis.
Vid tjugo i nio vare dags att gå...men vi tog bilen i stället, började regna lite och har inget regnskydd till vagnen.
På dagis så var alla småttingar på väg ut. Theo  (en av dagisbarnen) kom fram till philip direkt och sa "phiiiliiip" :) Och gav an en kram, hehe så gulligt. Theo o Philip har verkligen funnit varandra, redan :))
Ett snabbt hejdå och en puss snodde jag innan jag gick till bilen, jag lyssna och lyssna men hörde inget ledsent barn, så himla skönt, så titta jag bak en sväng och då såg jag ha stå och hoppa i vattenpölen :)) Härligt de var att lämna och se han glad :))) Hade förbrett mig på de värsta idag med, så blev en överraskning. Sen om han blev ledsen om en stund, ja de vet ju inte jag så de känns kanon skönt!
Samtidigt som jag vill vara med honom hela dagarna, men de går ju inte. =//
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0