Minigolf i askfatet

 
Vi beövde handla lite inför helgen, så jag tog bilen till maxi medan grabbarna tog cykeln :)
Efter de blev de hem och fixa lite hemma. Man har ju alltid nått att göra när man bor i hus. Men de är bara skoj.
Vid fyra mötte vi upp min mamma o pappa o farbror med familj på askfatshamnen för en minigolf.
Vi brukar alltid köra parvis, skit kul... Bara de att mamma o pappa alltid vinner. Men inte idag :)
Shit va vi ägde jag och ronny.... Ronny gick runt på 35slag och jag 39 slag :)
*Utklassning* Mammi sorry ;))
Kändes skönt att vinna för första gången-- =)
Efter de blev de en "middag" på Pizzerian på dalarö.
Hem och baka "paj" .... (gick tydningen inte så bra att göra smulpaj med vattniga vinbär) Men Grabbarna Ronny & Tobbe mumsa i sig de glatt... ;)
 
I morgon åker vi ut till landet vi med :) Myyys!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0