Min första lediga dag

Haft en super mysig morgon, men sen frulle och Kompisar till mig och philip kom cyklandes över hit idag :)
Kärlek till er - tack för att ni finns :) Alltid trevligt med snabbisar med er ;)
Lite lek i vardagsrummet, lite lek i philles rum och sen lite lek i parken.
Sen skilda vägar vi gick, Vi hem och laga lunch, som Philip inte alls ville äta. Han ville sova.
Han sov i bara 40 minuter då.
Då passade hans mamma på att vila....?! Eller inte, tanken var att jag skulle göra de för att jag sov dåligt i natt. Men nej då. jag har inte ro att vila när de ser ut som de gör hemma. Våran dammsugare har pajat, vi har en "extra" pytteliten med dåligt sug just nu..men den är inte mycke att ropa hej för!!!
Så Tomten jag önskar mig en nya dammsugare i julklapp :))
Men gjorde ett försök att dammsuga iaf. Satte på en tvättmaskin, plocka i en diskmaskin torka golvet i köket, städa i philles rum.
Min pappa & mamma kom över en stund, Pappa & Phille var hemma här medan jag åkte till MVC & min mamma åkte med. Vi åkte sen till blomsterlandet för lite "fynd köp" till trädgården.
Som jag nämt tidigare så har vi valt att inte lägga så mycke tid på trädgården eller pengar. De får komma sen när vi renoverat de mesta i huset. Men lite rea blommor gör ju att det ser lite hemtrevligt ut iaf :)
Så hmm.. idag köpte jag 12 ljung för 160kr, en rosbuske för 74:50, två knippe gladiolius för 60kr och två hängamplar för (grönväxten 29kr+74kr för ampeln) Dom hänger nu mera i "tv-rummet".. Blev ganska bra faktist. Juste blev en kryss vid ingången oxå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0