Jobbångest

Ja lite faktist. Men ska bli kul samtidigt :)
Philip har blivit lite snuvig i helgen, han har haft svårt att sova och äta. Men idag verkade det bättre, peppar peppar att det går bra att lämna honom på dagis i morgon och att han får vara hyffsat frisk. Annars ringer dom väl på en gång? Hoppas jag. Snoret är ju bara genomskillningt så ingen infektion tyder ju de på. DÅ får man gå och försöka vara på dagis. Hade aldrig skickat iväg han om an var som igår. Fy vad snoring och jobbigt han hade med sömnen. Lilla gubben då. Men vi vaknar sent i morgon och myser hemma en stund innan dagis dags. Jag börjar inte jobba förens 13.. Men dom vill att man lämnar helst senast runt 9 då dom har samlig. Så försöker passa in de till de. Ronny kommer hämta vid halv fem varjedag utom tisdagar, då hämtar Philips Morfar honom vid fyra senast.
Åh längtar redan till alla Torsdagar, då är jag ledig från jobbet och har valt att ha min plutt hemma, så vi kan mysa massor.  Så här har vi pusslat ihop de i två månader innan nya bebben kommer, efter de blir andra tider han går, mycke korta dagar så vi kan mysa mycke ihop hemma. Å det är verkligen världens bästa jobb, att vara föräldraledig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0