Fullt ös medvetslös


Lämna Philip vid 9 i morse (inte helt smärtfritt) Usch, han ville inte alls att jag skulle gå idag. Lite gråt och rop på mamma, är inte de man vill höra innan man sätter sig i bilen till jobbet =/ Tur jag hade en tröstande vän där <3 Usch så jobbigt... Kommer man nånsin att "bli van" ?
 
Hoppa in i bilen, iväg till Huddinge sjukhus för en "graviditetsspruta". De gick inte helt smärtfritt de heller. Fy tusan va de sved. En spruta i "höften" uscha buscha.
 
Fullfart till jobbet, jobba jobba jobba hela dagen och kvällen. Hem till mamma o pappa på tacos, och hämta mitt lilla charmtroll så klart. Tur man har en pappa som jobbar natt ibland och kan hämta från dagis :)) Slipper man ha sånt dåligt samvete att hämta han allt för sent i början. Sjukt hur man måste pussla för att få ihop vardagen.
 
Hem med en utslagen Philip, helt slut efter dagis och lek hos mormor o morfar.
 
Nu ska jag brottas med den "lilla" tvätthögen här hemma, nån som vill byta kvällssyssla hojta till !!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0