Fredag 17/8

Shit vilken dag. Idag har jag varit så där "gravidtrött", jätte jobbigt verkligen. Har nästan somnat stående, vid matbordet och när jag fixade i Philes rum. Tänk vad man glömmer snabbt hur de är att vara gravid. Den här dödströttheten är inte att leka med. En sockerkick har jag iaf gett mig nu på kvällen, fredags mys :)
Linnea har sin kusin här hemma denna helg :) Mysigt när dom tar hit kompisar helatiden :) Som "dom" säger, de är lättare att ta hand om flera barn :))
Idag vid lunchtid kom Tompa, Sofie och Aron över på en Lunch&Fika, vi hade jätte mys med tomthäng, solstolshäng, parkhäng och poolhäng ;) Två små nakenfisar sprang runt och lekte gärnet :) Och sen vikna Phille hejdå i sina nya första kalsonger på :) Tack för idag, även fast jag inte var den piggaste värdinnan  =P=P
 
Kom nyss upp från ett bubbelbad, utan just bubbel....va f*n, här har man spolat upp ett bad och ska bubbla och så funkar inte "bubbelknappen" .... Ska allt pajja nu eller? För att man fått in lite skatepengar på kontot och tänkte bygga om trappan/hallen.... Nä, får be min fixarman mecka ihop den, hoppas hoppas de går!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0