Första dagen själv på Dagis - Mitt mammahjärta gråter

Philip cyklade idag till dagis :)
Dom var ute och lekte på gården när vi kom.
Vi klädde på philip galonisarna och gick ut igen på gården.
Fick en varsin puss och sa hej då.
Sen gick vi.
Trodde först han inte skulle säga nått men etfer några sekunder så.... "mamma ... pappa" och så ett jätte gråt.
Usch vad hemskt de va. Börja rinna från mina kinder direkt. Men vi vände oss inte om (som vi blivit tillsagda). Men gud. De här va de jobbigaste jag gjort i hela mitt liv. Lämna min son i någon annans händer. Att han inte ska få vara med mamma eller pappa på dagarna.. Usch, visste ju att den här dagen skulle komma. Men trodde inte att de skulle vara så här jobbigt.
Hoppas på bättre lämningar i framtiden, för det är ju jag som kommer lämna varje dag.
Jobbigaste var de nog för oss föräldrar.... Hoppas jag iaf... Han har säkert super skoj. Han har ju varit på dagis och lekt jätte mycke och trivts :))))
Vi får se hur de här går då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0