Fika & så lite fika på de

Var ju meningen att systeryster skulle komma på en fika nu i morse, men hon fick förhinder, vi ses en annan gång gumman <3 Så blev en helkanna kaffe till mig och ronny, tur vi har två toaletter, hehe =)
Ringde ner mamma min på en fika istället :)
Kladdkaka & bullar, mums!!!!
 
Philip o jag o Philips mormor var idag i Tyresö centrum och shoppade kläder till Philles dagis start, som är redan om en vecka!!!! Usch vad tiden går fort! Vill inte att han ska börja dagis, vill att han ska vara hemma med mig, hela tiden och mysa....... Hur kan man släppa den här tanken?! Jobbigt =(

En tröja, ett par jeans på rean, två tunna mössor, tre par mjukisar, två bodys, två par strumpor, första paret kallingar ;) & En pyjamas till "lillebror/lillasyster" :)

Åkte hem till mamma en sväng, sen vidare och åt middag på Wikibar i haninge med pappa o farmor.
Efter de hem till oss och fika upp kladdkakan som blev över :)


Ikväll har jag bara hängt tvätt och slappat :) Skönt! Man behöver sånna dagar med.
Vi hörs i morn, Puss & Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0