Då var dagen här

 
Gick över förväntat, han hade kanon kul och var super duktig. Vi kom dit vid 9, hade en liten samling vid halv 10.
Sjöng lite sånger. Jag gick runt och fyllde på Philips hyllor med extrakläder, nappe & snutte, blöjor mm. Medan Ronny lekte med honom. Fruktstund vid kl 10. en hel banan och två skivor äpple slank ner i den där lilla magen. Skönt att se att han vågar ta för sig :))) Lunch kom in vid kl 11 och de åt han glatt :)
Dags för vila efter lunch och "alla dom nya (6st)", om dom inte kunde somna så fick man gå hem. Philip somna som en stock. Inte dom andra tyvärr. Så han var kvar med 3 "gamla" dagis barn och lekte när dom vaknade sen.
Medan han sov åkte jag till maxi och handla och Ronny stanna kvar med honom. Hämtade dom strax innan 14 igen. Så kändes faktist kanon bra. Jätte gullig avdelning med massa pyssel, GILLA! Och ur gulliga fröknar, verkar de vara.
Somnade själv en stund när jag kom hem, super trött har jag börjat bli nu för tiden uschabuscha!!!!!!!!  Men de hör ju till... vet ju de, men så fort man glömmer hur de var att vara gravid!
Till middag blev de bildäck med örtkyckling, Philles favvo....han sitter och brum brum :ar hela tiden ... hihi söt nöt.
Efter maten cykla jag och Linnea o Philip till Spindelparken och lekte lite, sen hem och sova!! Trodde jag ja.... Svåraste nattningen ever.. Emelie sprang upp x antal gånger och försökte f va uppe längre. Linnea tappa bort tiden och philip bara tokvägra. Inte min nattningsbästadag idag! :(
Dagispackningen
Längtar tills lördag
"bildäcksmiddag"
Bus i spindelparken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0