Bakluckeloppis

Idag har jag bara gjort "fynd" :)))
Stått på bakluckeloppis idag i Länna, var kul och blev en bra slant med 1367kr i vinst
Sen shoppa jag tre bodys till liten som är på g 4 par byxor och ett par skor till philip för en 50lapp :))
Sen innan vi skulle åka från Lissma precis så köpte vi "grannens" bilbarnstol. Beige/Brun BRIO stol till Philip, en vändbar som man senare behöver oxå :) Perfekt, är super nöjd med dagen, och där slutade den inte heller.
Vid våran bil på loppisen


Hem, låta middan stå och laga sig själv på plattan, medan man kolla handbollsmatchen, Ett Silver till oss :)) och vilken match vi gör.. Heja Sverige, jätte bra match!! Jätte duktiga killar, och ett Silver är ju toppen :) Även fast de är ett guld år iår (Tänker på min pappa som tog smguld med sitt bowlinglag i våras) :)) Så ett osguld hade ju inte varit fel. Apppppppproooppppååå de!!!! Varför är inte Bowling med i OS??

Mamma ringde i pausen på handbollen och hade sett en sån snygg "kista"
Jag blev helt kär i den, och i priset så klart... Trehundrakronor!!!!
Ringde direkt på de, och trodde aldrig jag skulle vara först att ringa, men jadå!!!! Ibland ska man bara ha tur, och de var min dag idag :)))))))))
Iväg till Kista efter vi ätit middag och synda kistbordet, Nu står de fint hemma hos oss framför soffan.
Im just love in it
I


En ICAMaxi handling hanns de med oxå, så ny är kylen och frysen full med godsaker ... mums...
Nu blire lite rabarberpaj med vaniljglass & Mys med min stora Älskling i soffan, som jag har för mig själv just nu, (Philip sover & Tjejerna är hos sina mammor).. Som en perfekt avslutning på dagen :)
 

 
Nya duken, från Dollarstore i Västerås
Passar bra på ute bordet på framsidan, till vårt ljusgrå lilla hus :)
 
 
Philip tjuvleker med sin pappas spargrisbil :)
En sur tjej som inte ville hem till sin mamma idag, men vi ses på fredag igen gumman <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Känner inte dig eller din familj utan har mest glidit in på ett bananskal till din blogg ett par gånger.
Men jag har ofta märkt att du ofta ger dina bonustjejers mammor kritik och pikar!
Jag vet ju som sagt inte vad som försigår i era privatliv men en offentlig blogg kanske inte är det bästa forumet för sånt!

Svar: Vare nått speciellt du tänkte på?
Emma

2012-08-13 @ 16:02:39
Postat av: Emma

Hur kan man glida in på ens blogg på ett bananskal ett par gånger?? Låter konstigt..

2012-08-20 @ 22:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0