De börjar arta sig, sakta men säkert.

Så att släkt och vänner som kommer på lördag slipper gå sicksack, och sitta på kartonger :)
I morgon kommer Moffa förbi med bord och stolar jag ska låna. Hemkörning på de, lyx, tack så jätte mycke!!!!!!!!!
Då ska de möbleras och dukas fint.
I morgon snor jag med mig morsan, till coop, hon har varit hemma sjuk alldeles för länge nu.. Så en handling av mat hoppas jag att hon orkar med.. Annars har du ju mig mammi, du kan alltid stödja dig på mig <3<3 de vet du.
I morgon ska de städas och skuras här hemma oxå, min lediga dag, förstår ni nu.. För de här hinner jag knappast med nu när jag jobbar så mycket.. Men visst är det skönt att ha en "hemmafru" , idag stod maten på bordet när man kom hem, och massa kartonger uppburna på vinden :)  (de som ska vara på vinden, efter min rensning) Blev lite gladare av att komma hem till de här, kan jag säga.
Och nu sitter min kärlek och skruvar på dörrarna till nya tv bänken :) (den andra tvbänken gillade jag ju skit mycke den med, men ronny tyckte den passa bättre inne i tvrummet. Så där fick den stå)
Ja juste, i söndags råka vi köpa ny soffa oxå :)
Gillar den så himla mycke!!!!!!
Här har ni stilen på den, söderhamn från ikea.. Och det var verkligen inte meningen att köpa en soffa, vi var den första att köpa den i kungenskurva, dom hade precis monterat upp visningexet.. Och jag blev helt såld. Man bygger den själv. Så vi har en ensits med en liten kort divandel, en tresits bervid den, sen en ensits till med en flyttbar fotpall, och inga armstöd alls.. soffan är låg i rygg och fallhöjden för philip är nada typ.. Känns jätte bra med nya soffan :):) Denns gråa färg valdes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0