Då var påskafton över

Först på lunch på Philips Farmors land
Alltid mysigt med land tycker jag.
Philip blev glad för sitt påskägg :)

Sen hem och så kom mamma och pappa över med påskmiddag :)
Usch jag är så mätt så jag tror jag spricker....
Varför äter man alltid för mycket?

Philip var rädd att öppna påskägg.. När han tog isär dom blev han ledsen,
för han trodde att den gick sönder... lilla gubben då.. =) Men han blev ändå glad för det som låg i..
Av farmor fick han en busig mugg :) Av oss en liten bok och frukt tuber & Av mormor och morfar fick han ett gosedjur och massa efterätter och mat :)

Nu har vi röjt lite till hemma, fasiken vi blir ju aldrig klara här...
men klart; Att köpa hus är ju ett evighetsprjekt, de visste vi ju redan innan.

Glad Påsk kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0