25 års fest

Nu är den avklarad oxå.
Vad kul att så många kom, va trevligt jag hade. Ni gjorde verkligen min dag. Vaknade med en glad philip i morse (en timma efter sista gästen hade gått) hihi, som undra vart alla hade tagit vägen.. Vi måste ses snart igen :)
Och gu så fina presenter jag fick.... Kände mig som ett litet barn på julafton....=)
Bilder togs de många. Kanske slänger upp en o en annan.

Annars idag har jag jobbat, från klockan 15 till 22:15 tufft. Men de gick.. Jag fattar inte att jag inte blir av med min nästäppa.. Fy tusan.. Men de måste ara nått som går, för på jobbet säljer vi nässpray som tusan.. Kanske inte konstigt, egentligen nu när jag tänker efter... SOL 16PLUSGRADER och nästa dag SNÖ 10CM.. Inte konstigt att kroppen tar stryk..
Nä nu ska jag upp och pussa på min son och sen blire natti natt för mig med. Ronny har redan gått och lagt sig. Har aldrig hänt tidigare att han gjort de före mig.. haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0