NICE

Fredag har de varit idag då, och är fortfarande en dryg timma till..
Emelie är spännd och springer runt här och yrar.. Vet inte var hon ska ta vägen, gumman <3

Idag har vi vari i parken från lunch, Emelie kom ju hem redan igår, så vi kunde mysa på hennes studie dag, men studera blev de ikke. Efter parken med piknick några timmar så gick vi hem, emelie + kompis och Linnea (som kom till parken efter skolan) .. Lite fix på oss ... lite lek.. och sen iväg till Söderby Krog, min farmor bjöd på middag, hon brukar alltid göra de innan dom far till sitt paradis i spanien. Så Farmor Grattis på födelsedagen, God jul, Gott nytt år, och grattis på min födelsedag, så ses vi sen till påsk =)
läs bloggen (mend e vet jag att du gör vid poolen) så hänger du med mig och Phille på dagarna =)

Imorgon är de ju kalas för Emelie, hela 9 år fyller hon, tänk att när jag första gången träffade henne i vippan parken för 4 år sedan när hon var 5år, lilla gumman =)

Puss och Grattis på Födelsedagen om en timma mitt ena goa bonusbarn =) Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0