Go Kväll, mina trogna läsare.

Har i snitt 46 olika läsare per dag och av dom 46 så visas min blogg 77 gånger, i snitt per dag.. Så flera som går in flera gånger om dagen =) Skoj..

Tänkte idag berätta lite om dagen som varit.

Phille och jag var på Babysim (som vanligt på torsdagar) :)
Han var jätte duktig idag.. Idag så började vi med förberedande inför dykning. Dvs. idag hällde vi vatten över huvudet..
Phille var oxå med mig in i duschen och duscha, de tyckte han var mysigt.
En jätte trött kille och en hungrig mamma åkte sen till coop för att handla lite mat inför helgen..
Blev massa bebisgos med arbetskamraterna vid kassorna när jag skulle betala.. Skoj!! =) Saknar dom så mycke.. Och på måndag, får jagjobba med världens bästa maggan ... =) Och Nathalite, /tror jag minns rätt att hon jobbar måndagskvällar/ =)




Medlemsmöte + Bowlingträning
Ikväll vare som sagt medlemsmöte + Träning.
Mötet gick bra, som väntat.
Träningen gick sisådär.
Jag har lite svårt att hitta fokusen när Philip inte är med, Men de här var ju andra gången utan honom så de kommer väl.. På lördag ska han vara med och hejja på mamma igen iaf, de känns bra!!
Ska man känna så här.... åååå hur kan man älska nån så mycke!
Vet att de kanske blir lite mycke om Philip här i bloggen, men satan i gatan vad jag älskar den ungen <3
Och brukar ju försöka skriva om positiva saker.. Bort med netgativt tänkande.



I morgon har vi bjudit över philips mormor och morfar på middag..
Eller middag och middag, var så sugen på att äta kräftor.. så ska köpa de i morgon och lite räkor, så kör vi lite gott och blandat, MUMS


Nä de var allt för mig ikväll, natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0