14/9

Vaknade tröt som tusan idag, vet inte varför.. kasnke för man legat sjuk?!
Upp och mata Phille, slumra till på soffan, mamma ringer och väcker en ;)
Ut hämta vagnen, ut på prommis för att vakna.
Åkte en sväng till kungen kurva oxå och handlade lite födelsedagspresenter till Emelie, hon fyller ju snart! =)
Hämtade även ut en Giftbox från Libero, roliga saker där i till min bebis.
Hem laga middag.
Upp på hallen och träna, kändes skiiiit bra :)
Träning i morgon igen..
Tänkte ju behålla mitt hemma snitt ett tag till =) (Bortamatch snittet kan vi glömma för en stund)   =)
Nu har jag precis kommit upp ur ett mysit bad, Philip var med och badade med mamma, han satt så glatt och stänkte vatten som bara den och lekte fånga ankan :)
Nu hälla i sig lite vatten, och hopp i säng. Eller nä jag byter rent i sängen och sen hoppar i, de är ju så jäkla skönt at sova i nybäddat =)
God natt vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0