75 mil senare

I Lörsdags Morse åkte vi till Huddik för att spela bowlingmatch!! Sååå sååå jä-la nära att vi tog den matche, men ack så föll på på några yngka käglor på ett par banor!! Men match blev de, och vi hade en 6019 slagning, borta =)=) Sjukt bra!!
Sen vidare till Sanvdiken, för att möta Trebeko.. Inte lika spännande match, då vi var trötta sega och helt slut faktist, på inte tala om ömma fingrar och stela ben.. Den förlusten blev stor..
Hemresan kändes tung med två förluster i baken och 20 mil hem =(
På att inte tala om att pappa ringer och har glömt sina byxor i sumpan bowlinghall, varav jag säger men de är på vägen så jag fixar de!! Eller hur, där bygger dom citybanan och ja!! Oranga skyltar över allt + enkelriktat.. Ist för en 5 min extra stopp blev de en kvart extra stopp !!! Aldrig att jag har bilen till sumpan nu på ett tag!!

Annars en helt okej, helg, mamma o pappa tack för barnis på lördan och eva tack för barnis i går =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0