Tre Veckor Kvar

Jag vet att många av mina lässare tänker som mig,
usch fy kallt och jul snart. Men iår har jag en annan inställning.
Tycker faktist att det ska bli himla mysigt att byta ut dom vita ljusen till röda,
att få julpynta i huset, att få sätta upp julstakar och stjärnor.
För det är Philips första advent och jul och han bara älskar ju lampor och ljus :)




Just nu ligger min lilla kille i soffan och sover efter maten,
Min stora kille är i köket och fixar disken efter våran midda,
och jag emelie och bianca kom precis hem från centrum,
vi var och handlade Höstlovsgodistorsdagsmys =)
Så nu sattes Hanna Montana Filmen på i Emelies rum.
Där ligger dom två och myser ikväll med film, läsk och godis =)

Själv ska jag ta fram lite vindruvor och mysa på strax ;))
Ha en mysig tosdags kväll vänner!

Ps. Idag vare Exakt en vecka sedan som jag sa till mig själv; "Nä nu är det dags att göra något åt mina sista 10kg" Så började med GI igen och ställde mig idag på vågen, och har gått ner 3,8kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men de är ju så, i början får man ner mycke och sen ... Ja jag gör de här på mitt vis och i min egen takt =)
Heja mig!! =)

Kommentarer
Postat av: mamma

HÄRLIGT gumman!!! Vad duktig du är.Kom ihåg att du gör det för DIN EGEN SKULL!! Jag tycker att du är fin som du är <3 Puss ,,LOVE YOU <3

2011-11-04 @ 23:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0