Bortahelgen

Eller ska jag säga inte äta hemma helgen. Igår hade vi en super duper mysig kväll hos Tompa o Sofie och lillAron :) Med midda och allt där på. Spelade BUZZ oxå, så himla skoj verkligen.

Ikväll ska vi till sväris och äta och fixa lite :) Eller Ronny ska fixa och vi ska trixa =)

Var blire middag i morgon då? På dan ska jag och Philip på min Kusins Emils 4 års kalas och sen middag hos???
...kanske kan bjuda in mig hos mamma :) eftersom pappa ska iväg och lira en tävling i morn kväll..

Har inte hört nått om budet vi la på huset än? Tänker dom än? Hör jag inget idag ringer jag i morgon och kollar.

Ha en bra Lördag allihoppa =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Mys!

Ja hon är verkligen grym , häftigt!

2011-11-05 @ 14:58:27
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0