V39

Jahapp då var man i v39 då, inte helt smärtfritt.
Nu har jag så frutansvärt ont under bysen, precis där magen börjar, dom säger att det är för att magen håller på att jobbar på att trycka ner bebisen. Och ja de låter ju rimligt.
Måste säga att det har varit riktigt skönt att inte jobba. Men hade inte kunnat göra de heller.
Är jä-ligt less på den här katetern oxå. ska bli så himla skönt när han kommer ut, jag får sova på mage igen, och ta kort katetern så jag får sova på höger sida igen oxå.. Gu så skönt de ska bli. Sen att han kommer väcka mig på natten. So what, har man haft en kateter in opererad så vet man att den väscker en mera än en söt bebis som ligger i en säng. Dessutom mera värt att vakna för en bebis än den här plastormen man har på benet.
Så nu fick jag skriva av mig lite, kom ut nu lilla bebis!

v39


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0