Rena Familjen

Linnea och Emelie är nyduschade och nu ligger dom i sängen, skola i morgon ju!

Ronny ska få hjälpa mig att duscha sen ikväll, när han kommer hem från mamma sin..
Helst av allt skulle jag bara vilja lägga mig i ett bad.. men får ju inte bada =(
Nu börjar jag längta efter att han ska komma ut, den lilla.
Tjejerna längtar oxå,, som tusan, pratar och klappar på magen hela tiden.

Jag tror att han kommer nu på Torsdag, har bara fått de för mig av nån konstig anledning.
Men vi får se.
Har massa kraftiga sammandragningar och lite värkar många gånger om dagen.. Men när ska de sätta igång på riktigt..
Spännande de här ju!

Nä nu ska jag logga in på FK-hemsida och försöka lista ut vad jag får för bidrag nästa månad.

Natti Natti vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0