Maxi

Åkte i morse strax efter 8 till Maxi Botkyrka och handlade lite.
Skönt att handla då ingen annan handlar typ.
Till fredagsmiddag ikväll blire tacos tänkte jag, då kommer tjejerna bli överlyckliga, deras favvorätt.. och dom kommer hem idag =)

Just nu sover chipp en stund, han vaknar nog alldeles strax och vill ha mat. Sen vid 13 äre BVC Besök, var en vecka sedan sist, så nu får vi se om han gått upp någe mera.. men är jag helt säker på, jag tror jag väger 3840g och ronny tror att han nu är en 4kg bebis :)
Vi får se vem som är närmast.

Ikväll ska jag och tjejerna ha mysfredag och chipp så klart =) Ronny åker och spelar en tävling i norrtälje.
Och på lördag äre min tur. Då ska ja till Dessie på grillparty =) Första partyt sen ja, hmmm augusti förra året, så de är man väl värd!

Ha en kanon bra freda! Kram Vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0