Första dagen själva

Hela natten var han pipig inatt, vare för att han kände att ronny skulle till jobbet idag tro?!
Ja man vet aldrig. Upp byta blöja, upp mata, pip = stoppa in nappen.. Ja en fullrullenatt.
Idag ska jag och Philip förmodligen träffa Tess i stan på en fika =)
Ska bli kul, har inte sett henne på JÄTTE JÄTTE JÄTTE LÄNGE, och då pratar vi sen i NOVEMBER!!!sjukt. men vi har båda haft mycke.. Man har ju alltid "sitt" o göra.
Tess ska ju oxå få en bebis, väldigt snart. till helgen är de sagt =)
Och Sandra ska oxå få en bebis nu.. 31 maj är de sagt..
Tänk att två av mina bästa vänner får barn samtidigt som mig, utan att vi planerat de =) det är ju helt sjukt kul =)

Nu ska jag ta och klä på mig. Hej Hopp.. Hoppas alla haft en kanon helg, de har jag.. Kram vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0