Hur är männikan funtad?

Får man uttrycka sina åsikter fast man knappt känner männikan ?!
Ja TACK!
Utan att gå in på detaljer så fattar jag inte att vissa människor får skaffa barn!!
Ibland blire för mycke aklohol med i bilden. Barnen ser hela tiden vad mamman gör. Och ja barnen får bestämma helt själva, finns inga som helt regler?! De här kan aldrig komma någting bra ur de här.
Att man berättar allt för ett barn är inte heller bra.
Mår man själv piss?! Ja men tala inte om de för ditt barn, hur tror du att barnet känner då.
Klart man går och tänker på mamma eller pappa som sagt hur dåligt man mår.
Nä nu får de vara nog, och slut på dom här fassonerna!!

Tack nu fick jag skriva av mig lite, men nu nog om de..
Ska ringa hem tjejerna som gick till marknaden i centrum en stund medan jag laga tacos.
Nu strax middagstime !!

Men först lite bebisgos i soffan med min älskade lilla dunderklump ;)
För barnen är ju de bästa vi har <3
men de visste jag ju långt innan min lillprins kom till.
Har ju världens goaste bonusungar hos mig <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0