HELVETES JÄKLA SKIT !!

Och så har diskmaskinen gått sönder... Åh seriöst som om jag har tid att stå och handdiska nu oxå.. Skulle inte tro de va!
Och igår kom dom hem med ny bänkskiva, som ska sättas dit den 10 juni.. Ja vi får ny för den vi har nu har börjat att spricka på vissa ställen!! Helt sjukt, vi har ett kök som är helt nytt förra juli, ja de har itne ens gått ett år och saker och ting pajar.. Skit IKEA ska aldrig mera köpa kök på ikea de är en sak som är helt säker.
På inte tala om köksbordet vi köpte i september, LIATORP (snyggt vitt och "jätte bra") Eller hur! De har börjat att flagna..
Åh så får vi åka tillbaka med de tunga bordet oxå..
OTUR?! Nä jag tror de är ikea standard. Men så äre om man inte har råd med kungliga möbler ?! Fast att hela gruppen gick på 5500kr , jag tycker inte de är gratis heller.. då ska fan skiten hålla minst ett år!!!

Nä nu dags att klä på barn, strax ska vi åka och fika hos deras kussar och mysa =)
Dom ska ju få träffa Philip oxå som inte har blivit av än..

Hoppas eran lördag börja bättre än min! Jag hoppas iaf på en bra lördagskväll hos dessie, även om min start blev kass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0