Andra dagen själva

Igår, dvs den första dagen själva hemma var philip vaken nästan hela dagen, mysigt!
Han sov när vi var i stan en 3 timmar, sen vaken resten..
De gör ju att jag inte hann med de jag ville göra igår.. men vad gör de.. hellre att jag leker i soffan med sonen än att putsa fönstrerna.. men helt klart att de måste göras snart, för annars kommer vi snart inte att se ut, så skitiga är dom!
Skulle ju ha putsat när jag kom hem, den där fredagen jag fick värkar.. men hann inte ens ta fram trasan så satte värkarna igång.. tänk att man skulle hota med att putsa fönstrerna för att han skulle vilja komma ut =)

Nä väl, om första dagen gick bra, ska väl andra oxå göra de.
Funtar på att åka till jobbet idag och hälsa på kamraterna. =)

Så här ligger vi vakna hela dagarna nu =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0