Ut med de gamla

In med de nya..
Sålde precis Ronnys gamla bokhylla.. Vi hade iofs tänk att kasta den.. men så tänkte jag jag lägger ut den på tradera för en femhundring.. om det var en som bjöd :) så slapp vi bära den till tippen och bli 500kr rikare :) PERFEKT!

Ronny har sett nått snyggt på ikea i samma serie som vi tar tvbänken i ... så blir förmodligen de :)
Vad skönt det är med nya saker i lägeheten nu! Och att vi har samma smak och stil på saker och ting ( eller för de mesta ).. Men tillslut blir de allid bra =)

Har ju sålt massor på tradera senaste tiden, känns jätte skönt att bli av med saker & kläder som inte avänds längre.

Lite har jag beställt til sommaren nu till barnen från hm.. (dom har lite kvar från förra sommaren som dom inte vuxit ur än så )
Sjukt att kläder är så billigt nu för tiden till Emelie och Linnea. Är ju skoj, för då kan man köpa lite mer ;)

Till Linnea blev de:


Och till Emelie blev de:

Lagom shopping.

Juste var in och beställde busskort till Linnea oxå, för nu ska vi träna att åka buss och tunnelbana till skolan. Stora tjejen.. Passa på att träna nu medan jag är ledig på dagarna.

Nu ska jag gå och hänga en tvätt, sen vika tvätt, sen fixa i köket, så ronny blir glad när han kommer hem ikväll.

Ha en bra da! Kramis

Kommentarer
Postat av: mammi

Du är då för gullig,,men det visste jag ju redan sedan 24 år tillbaka.

Älskar dej massor,,kram mammi <3

Hälsa din goa familj <3

2011-03-15 @ 17:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0