Ta´de ´lugnt

Vad skönt det är att kunna ta de lugnt här hemma.. jag behöver inte ta hand om disken på en gång.. jag behöver inte ta fram dammsugaren så fort jag spiller, jag behöver inte vika tvätten på en gång.. Nä för jag är ju hemma hela dagarna och kan göra de precis när jag vill.. Det är lixom mitt jobb nu ;)

I dag har det varit en hyffsat bra dag. jag saknar ronny bara.. han kommer hem i natt nån gång.
Ont i "revbena" har jag haft idag me, jätte mycke.. att bebis bara måste sparka på höger sida.. buffar jag till där han sparkar ja då får jag en "knuff" tillbaka.. Han må bestämma nu.. men inte sen när han är ute, tills han blir 18.. de ska jag se till;)

I morgon ska jag ha tvättstugan och sen tänkte jag städa ballen lite, kanske göra lite vårfint.. har ju redan fuskat och haft "påskliljor" ute ett tag.. men nu ska möblerna skuras oxå.. om de inte är allt för dåligt väder i morgon!

Ha de bra, nu går jag och lägger mig i nybäddad säng :) åååh ska bli så skönt, väntar sen på att Ronny kommer hem och kryper ner i sängen.

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0