Lördag 12/3

Min 24års dag, Ronny fyller ju den 21/3 så vi firade ihop, med nära och kära.
Tack för alla fina presenter och för trevligt sällis igår.
*Presentkort på gina&jackOjones :), korg med kokbok och massa mums+godis =), nya sköna påslakan i bomullssatin, presentkort på INN & FINN:) pengar.mm.
Farbror med familj var här. Sandra m family oxå. Ronnys Mormor och morfar.
Svärmor Eva. Ronnys lillebror Rasmus.  Mamma o Pappa. Farfar. Tobbe. Och johan kom på kvällen.
Linnea var här från 15 till 20 :) Var jäte mys. Synd att Em inte kunde joina, men så är de ibland.

Mammas blomgrupp passade perfekt på köksbordet. =)
Mammi är så duktig på blommor

Idag Söndag har de varit en bowling och slapp dag. SKÖNT!
Tänk att jag inte jobbar något mera iår. Känns kanon, nu kan jag bli bra i kroppen igen!

Solsidan var en höjdare ikväll me, nu kan jag somna gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0