Inge mera jobba för mig iår!

Har haft en mycke dålig natt, inte kunna sova, var mycke livligt i magen.
Bytte "sovsida" flera gånger.. Fick som panik för att man legat i sängen i 4 timmar och inte kunnat sova..
Nu Har jag iaf gått upp för idag och ätit frukost.
Det är tur att man är ledig på dagarna nu så att jag kan sova på dagarna istället,
när nätterna är så jobbiga.. eller har varit senaste veckan iaf.


Usch vad fult väder det är idag, vad ska man då göra.
Jag kanske tar en sväng till ikea och kollar på tyger. Ska låna sväris symaskin i veckan..
Ev sy gardiner till köket. Påslakan till vaggan som ska vara på landet.
och nya kuddfodral till stugan på landet.
Vill ju ha så där snyggt lantligt ute på landet..
"blårutig blir nog påslakanet" om jag får bestämma :)

En dröm vore ju att bygga altan runt resen av stugan nu i sommar,
men det finns tyvärr inte pengar för de =/ Kan väl gissa att det skulle gå på mellan 10 - 15 tusen..
Virke är ju inte billigt, och desstuom när man hanldar på sjöbygghandeln.
Men fint i skärgården är de!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0