Helt enkelt lite bättre

mår jag nu :)
Har börjat gå ut och gå nu.. minst en långprommis om dagen +
Och så tittar man ut ikväll och ser att de snöar.. =( Depp Depp.
På fredag ska jag på mamma vattengympa ( www.mammaplask.se ) hihi de låter roligt.
Får se om jag går ut och går i morgon då. jag vill ju inte ramla och skada mig igen.. Om de inte blir en prommis blir de nog till att åka och bara simma i simmhallen. Så jag rör på mig nånting.

Helgen har varit si så där.
Var i nyköpong kollade pappas lag lira bowling. Blev ingen vinst men en lika match dock.
Spårade ur på kvällen för vissa...ect
Sen när jag kommer hem, har ronny redan hunnit åka till sala =( jag som ville me..
Har saknat min Ronny så mycke i helgen..och nu får jag inte kramas med han förrens på månda natt..
Han kommer nog hem så sent så jag sover nog redan då..

I morgon börjar vi om på nytt, ny vecka med nya tag, eller hur?
jag har fullt up i veckan med möte på sös och lite mammaplaska ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0