Röd Dag.

En solig och blåsig dag.
Lite kort då så har alla karlar utom Min Bästa Farbror Niklas legat bakis igår.. Tänk att ofta kommer de vänner ut hit som vill fira att Ronny blivit pappa (igen) och att Min far blivit morfar.. hur många marfar wiskey klarar min far av egentligen.. haha
Idag har tjejerna målat på lekstugedörren och målat ljuslyktor. Emelie och Emil har flygit drake massor ute på ängen. Varit i fårhagen (som vanligt) och skött om fåren, gett vatten osv. Gjort koja och sparkat massa boll. Åkt "rejserbåt" som dom säger. hihi..
Själv gav jag mig på brännesslorna vid våran stuga... FY FY FY aj aj aj .. körde där med grästrimmern och de sved skönt på bena när nesslorna kom på.
Ska gräva runt stugan och sen gå till gruvan och hämta sten och lägga, super bra och fint blire då.

Är jag känslig eller vad är de med mig?
Känner att jag saknar Ronny så fort han inte är hos mig. Är de för att all tid går åt till Philip nu och mindre för varandra? Ja vad vet jag. Vet bara att om man kunde sakna ihjäl någon, så skulle jag göra de..

Nu sitter jag inne i mamma o pappas stuga och skriver lite här. Sitter i sängen med en söt sovande bebis, en snusande sovande hund och en snarkande gullig mamma =) Love u so..

Jag sitter uppe och väntar på att philip vill ha mat, när som helst. och sen får jag oxå sova, =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0