En mindre bra dag

Philip har ont i magen, haft hög feber idag och inte velat äta så bra, så han och jag var hela förmiddagen på Astrid Lindgrens sjukhus. (första besöket) Har en liten susning om att de kan bli flera i framtiden, som jag verkligen inte ser fram emot.
Han var så duktig idag med stick i fingret. Sa inte ett pip. Bara mamman som piper ;))

Nea har streptokocker, fick vi veta idag me.. (hoppas inte att de är de Phille håller på att få)

Fick ett Sms av mäklaren att 2a husvisningen idag blev inställd... FUCK!
Vi hade verkligen velat vara med och fajtats om de huset.. Perfekt hus för vår familj, med 5 rum och tvättstuga, + ett litet hus på tomten som "linnea" skulle få som eget rum.. en liten lekstuga fanns me.. + Vinkällare... Grymt jö!!
Skicket på huset var inte så värst bra.. men vi såg möjligheterna.. Men men , bara glömma nu när säljaren ställt in!! =(

Så har varit en skit dag för mig, tack och hej, nu tar jag och duschar mig ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0