Stucken

Skjutsade barnen till skolan i morse med ronny.
R har semesterdag idag för att fixa klart i Emelies rum.
Efter skolskjutsningen åkte vi till Barnmorskan för en koll.. J
ag vägde mig.. Har gått upp 7,5 kg..
Mätte magen, den är lite större än "normalt"..
Antingen är de alltså en liten större bebis eller så stannar han upp och växa snart ;)
Tog blodprover, för att se så att min kropp inte bildar antikroppar mot bebisen.
Att bli stucken är inte de bästa jag vet, tur att ronny va me och höll handen. *alla prover var jätte bra.
Efter de, så fick vi lyssna på (även denna gång) hjärtljuden..
Det låter oxå bra sa dom.
Byggar-Tobbe mötte vi sen vid apoteket i Älvsjö, och nu är vi hemma och fixar..
Ronny och Tobbe inne i Ems rum och jag fick på tredje strykningen inne på lill-toan, nu måste de ändå vara sista strykningen, hoppas ja.
Jag är helt slut efter målningen och tänkte slumra till i soffan en stund. De är jag värd =)
De tar på krafterna att fixa.


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag läste ang. din mage, det kanske är två småbröder där inne hihihi. Ronny har ju det i släkten :-)



//Kram

2011-02-02 @ 22:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0