Handbolls kväll, sen Solsidan!

Vilken match, ojojoj, var riktigt kul att se!

Att slsidan har börjat igen, wow... Många skratt fick man ikväll..

Vad är det med mig egentligen!!
I veckan målade jag om lillatoan, mörk lila.. en jätte snygg färg, blev jätte snyggt.. men hittar faan inga saker som passar in med färgen!!
Undra om jag ska få ett ryck att måla den vit igen..! Hur som helst behövdes de ändå göra nått, då de var massa djupa hål i väggarna!! Så de är ju överspacklat..
Så ska jag måla om till tråkiga vita färgen.. hmm ska sova på saken!

Uppdatering emelies rum, Idag har duktiga Ronny och Tobbe slipat och sen börjat måla grundfärg..
I veckan ska de tapetseras..
Emelie och linnea delar rum nu så länge.. och vardagsrummet är bombat med kartonger från Ems rum..

Idag åt vi stuvade makkisar med falukorv... MUMS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0