Fixar-Emma, Uppdaterar

Nu är det färdigmålat och klart på lill-toan.. Nu ska de bara torka och i helgen ska de sättas upp spegel och diverse..
Fick även en sånt där ryck om att göra "fönsterbrädorna" i lyan lite snyggare.. Från ful "marmorklister" --> Till helt svarta!! Blev grymt mycke fräschare och snyggare.
Hittade även en hylla att ha ovanför toan, molger.. men den var ju i naturfärg.. så ska låna "snickarboden" (vi har en i föreningen, KANON BRA)och så ska hyllan få på sig svart snyggspraymålarfärg.. ;) Går lite fortare med de!! Jag är verkligen ingen målartjej, så .. för har inget tålamod.. Helst ska allt gå så fort som möjligt!

Man hittar ju bara mer och mer att "små fixa med hemma" .. Nu får jag snart hejjda mig, annars har jag inget att pyssla med hemma på dagarna när jag är mammaledig

"Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram" hihihi

Ja sån är ja..

Här är lite bilder, kommer flera sen! ;) Den som väntar på nått gott...

Fixar-Emma Fixar

Precis färdigmålat, nu ska färgen bara torka =)

Brädan får sig en MakeOver

Helt klart bättre.. Blev knöligt i hörnet, men var ju knöligt och fult innan.. Helt klart en förbättring iaf ;)

Var ju inte världens lättaste rum att måla, var lite trångt, när man blivit lite större ;) haha Men jag klarade de !! *Yeeeeahhhjj*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0