En inte helt vanlig tisdag.

Ut och provkörde en Picasso idag, till ronnys jobb, så han fick kolla på den med..
Jag gillar picasso jätte mycke.. men vi ska kolla om dom har någon på Rs jobb innan vi bestämmer oss..


Hem en sväng.. Dessie kom och hämtade mig, vi tog en fika på IKEA och sen en shoppingrunda..
Hittade lite nya saker till lilla toan.. som nu är om målad till vit.. Hittade lixom inga "badrumssaker" som passade till Lila färgen tyvärr, som jag älskade... MEn de kommer bli snyggt.. nu har jag bestämt mig.. ska bli en "lantlig" stil där inne.. Skickar in en bild på bloggen sen när de är klart..
Fackligt möte på jobbet.. både privat och årsmötet var jag med på.. De här kommer bli bra.. Är jag helt säker på!
Nu äntligen efter mycke om och men, ligger barna i sängen för att sova.. Men är ju ljud hela tiden där ifrån.. Så blir till att gå in för 3dje gången att säga tysta nu!! 
Tänk att inte stora barn inte heller kan ordet skynda... Känns som om ja blir gaalen inombords ibland.. Antingen är det dom som inte kan skynda sig eller så har något dragit fram klockan.. Precis så känns de..


NU ÄR DE DAGS FÖR MIG ATT KOPPLA AV I SOFFAN EN STUND.. SKÖNT SKA DE BLI.. DÅ DE VARIT FULLRULLE HELA DAN!
*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0