7/1

I fredags jobbde jag till 16, sen åkte jag maggan natahlie och nina till hardrock cafe för en bit mat.. Svenska Spel bjöd.
Efter Hardrock gick vi på en buss som tog oss Ut på djurgårn till Cirkus... Där såg vi "We will rock you" ... En grymt bra föreställning.. Blev en kul och sen kväll, men som tur är han man en snäll sambo som hämtade oss =)





8/1
 hann jag inte bara med att spela match, efter matchen åkte jag iväg till Farsta centrum en sväng för att shoppa lite mamma kläder.. Hittade 4 nya fina Toppar på rean, från Gina Tricot.. På H&M Köpte jag två par leggings och ett par tights.. Och lite andra kläder.. Så nu är den blivande mamman med kläder oxå ;) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0