"Tuff dag" eller inte ;)

Ännu en ledig dag, och vad har man gjort idag då.. ätit och sovit.. och tagit de lugnt.. känner mig inte riktigt 100..

Tommy lysmask var precis här och bytte ut 3 av våra trasiga dimmrar...
Tusen Tack :) Nu är de ljust i hemmet igen.. Då känner man sig lite gladare!!

Ronny är och tränar och jag tänkte göra lite mat.. korv och makkisar, orkar inte anstränga mig mycke idag.. så får bli de..

Sen en tupplur i soffan igen.. de är tufft nu ;) nä men, har blivit så där fruktansvät trött igen.. Jag spar mig så jag kan vara piggare när det behövs.. när barnen är hemma och på bowlingbanorna :) Är ju match till helgen, hemma och dessutom är jag ledig lördag, så jag kan vara med och spela :)

Nä hej hopp, nu upp och laga makkisar och korv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0