Ha en bra alla ♥-dag

Skickade på posten, gelehjärtan till våra hjärtan
♥ Emelie o Linnea.. så klart..
Vaknade i morse med ett gulligt sms från mitt hjärta ♥ 
som gick upp tidigt för att jobba .
Själv så jobbar man kväll i kväll,
och det är rätt så skönt med sovmorgon faktist.. ♥

Nu ska jag bege mig till SKHLM ett tag för att köpa nya svarta mammabyxor att jobba i,
dom jag har nu gick sönder i sömmen :S Skit kvalitet,
men ska man köpa mama kläder på nån annanstans än hm är de ju sviiiin dyrt!!
Så får bli ett par likadana för 200spänn,
ska ju inte jobba många dagar till ju så de lär ju räcka..

Hoppas alla firar denna dag med sina hjärtan ♥
Kommer iju inte jag få göra, eller bara emd mitt ena hjärta
♥ Ronny ♥
♥ Mamma o Pappa hinner jag inte besöka idag ♥
Och mina älsklings bonusar är ju hon sina mammor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0