Frälsningsarmen

Jahap, av allt fix och rensande hemma fick de bli en massa tradera annonser,
just nu 106 annonser ute med saker/kläder vi inte behöver..
Och två kassar med kläder var jag precis och lämnade på frälsis...
Funderar på att gå igenom källaren oxå.. men då får barnen vara med..
Dom har säkert halva källarförådet fullt med gosedjur,
som skulle göra andra ´barn väldigt glada.. men källaren blire en rensning om några veckor..
när de är klart uppe i lägenheten.. 



Igår köpte vi två nya möbler till hemmet..
Denna malm byrå som ska in i Linneas rum



Och denna Hemnes byrå som ska stå i hallen ist för dom fula garderoberna som nu är borta :)

Just nu står den i vardagrrummet, men till helgen ska den in i lillhallen, då ska de vara klart, hoppas jag.
Ronny är så duktig som sliter här hemma.. Ända jag gör är att rensa och plocka undan.. men tycker aldrig man ser nån skillnad.. Men tänk hur de skulle se ut om man lite små plockade lite varje dag..
Som sagt, att bo i samma lya som håller på att byggas om är ingen höjdare..
Varje dag påminner R och jag varann om att;
Usch hur de ser ut, men gu vad bra de kommer bli när det är klart.

Så nu ska jag pensla på lite marinad på kycklingen som familjen ska äta ikväll.. Själv åker jag snart till jobbet..
Och i morgon Tisdag är min lediga dag :) *wiiiiehooo* Vad ska man hitta på då måntro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0