1 års kalas

Igår kom barnen hem igen, :)
Linnéa var på bowlingkalas igår.. så Ronny, jag & Emelie hade mys kväll..
R hämtade hem Linnéa på kvällen, så åt vi blåbärspaj med vaniljsås... *Åhh gottis*
Jag somnade i Soffan efter 22 nyheterna, var skönt.. Vankade en stund senare och gick in och la mig i sängen.

Så vaknade tidigt i morse, strax efter 7 för att de for runt i magen.. Shit han är så livllig att jag inte kan sova ibland.. Så som i morse, försökte somna om.. men gick inte.. lika bra att gå upp.. Tur att man har en kär vän som är uppe tidigt oxå, Dessie, så pratade med henni en stund på morgonen.

Nu har vi precis ätit frukost.. och usch va hungring jag var, för var ju uppe så tidigt, men ville vänta till alla andra vakna till oxå.. Nu står R och fixar med disken i köket, ungarna kollar på Barnkanalen och jag tänkte blogga lite :) *Halleluljamoment*

Ska slå in Pelles present oxå.. Vi ska till min hemkommun på 1 års kalas idag ju :)
Vad stora killarna börjar bli.. *Mina bästa killar* Och snart kommer jag få en egen kille oxå, har man mycke kärlek kvar att ge tro.. När jag har så många att tycka om..<3
Ska få kolla idag om vi vill ärva nått till våran kille som kommer, ska bli jätte kul =)
Tack snälla farbror och faster.

Nä, nu dags att fixa i ordning sig lite  

Ha en bra Lörda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0