Forever Living produkter

Hej hopp i burken,
hoppas alla mina väner måt toppen,
själv är man lite risig, Typisk jag som ska spela 3DM i kväll
(Bowlingtävling för er ikkebowlande kompisar)
Och sen på de ska jag jobba i mogron,
hoppas att min hals ont slutar här och nu och att det inte blir värre,
Philip smittat mig, den rackarungen ;)

Fick hem bra grejer idag :) Homedelivery ;))
Dags att köra lite aloevera och känna sig lite bättre.








Har varit med Philip hos VC i morse, och allt såg "bra" ut, en vanlig förkylning bara..
Skönt så de inte var nått annat,
han har tagit sig om öronen så tänkte kanske han åkt på nån öroninflamation..

Här tog jag en bild på honom på väg från VC,
Blunda och lipa åt mamma, sikken kille ... =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0