Tisdagen den 23 augusti

En helt vanlig tisdag, lungt och skönt.
Varit hemma med phille, tvättat några maskiner underdagen, så nu ikväll finns det att vika, de lovar jag =)
Men då har jag nått och göra ikväll oxå.
Vi tog en sväng till ÖB idag för att köpa tvättmedel. Blev lite grejer till Storesyrrorna oxå, som precis börjat skolan igen nu. Några pennor och sudd och en varsin gympapåse.
Linnea kom hem tidigt idag me (dom börjar inte med vanliga schemat förens näst vecka) "soft att gå i 5an" ;)
Hon tog med en kompis hem och dom latja lite.
Emelie ville med en kompis hem, men de gick inte för "dom", anledningen; att inte mamman i den familjen orkade laga mat till "då 6 personer".. ajja.. Emelie var med Linnea och hennes kompis här och lekte och åt istället så de ordnade sig ju.. =)

Pussade tjejerna godnatt vid halv 9.. Och i samma veva kom mamma och knacka på dörren =)
Mamma + kompis =) Tog en kaffe och myste lite med Philip.

Så nu är man "solo" igen, barnen sover så sött och Pappan är på Bowlinghallen (I Think) ;))

Nu sags att bestiga mout everest i soffan.. Natti natti.

Mammas fina kille =)


Kommentarer
Postat av: Mamman i den familjen

Hej! Det är jag som är mamman i den familjen. Jag hade med mig 5 barn hem från skolan eftersom jag tycker det är skitkul att ungarna har med sig kompisar hem. Så ringer min äldsta och frågar om nr 6 får komma för att äta middag med oss.

-Jättegärna en annan dag, svarade jag, men inte idag när vi är så många redan.

Frågor på det?

2011-08-24 @ 09:09:56
Postat av: Emma

Hej, Emelies mammas kompis. Kul att du läser mig blogg du oxå.



Jo en..



Ett barn mer eller mindre, vad är problemet?



Klart alla ska få leka/äta ihop och ha sokj.

Jag ser lösningar på allt.

2011-08-24 @ 17:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0