Liten & Jag

Skönt att vardagen började igår, Ronny började nämligen att jobba.
Men vi har en sån sjukt bra fungerande vardag, så känns bra att komma tillbaka till dom rutinerna.
Som sagt tidigare har vi varit hemma 3 dagar på hela 8 veckor.. Hem tvätta lite, byta till rena kläder i väskan och ut på nya äventyr igen. Har varit underbart. Har nu i helgen tvättat hela tiden för att bli av med berget med tvätt.. Bara hälften kvar nu =)
Sååå..
...Idag blire tvätt och städ dag igen!

Och i morgon kommer "dom" och byter ut våran diskbänk i köket. Fasiken, allt har varkligen krånglat med de där "cp-köket", snyggt äre, men är lite less när dom inte gjorde de sjyst från början.. Då äntligen blir vi av med diskbänken som har stått i hallen sen 10 juni.. Den väger ju bly, så har inte gått att flytta på heller. Tur att vi varit borta så mycke i sommar, annars hade man ju ruttnat.
Nä nu kallar tvätten på mig.

Måste fixa lite på dan idag, för ikväll ska jag och Phille på möte.

Ha en bra tisdag, mina vänner, Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0