Vårkänslor

Solen har lyst hos oss i många dagar nu.. Vad skönt det är att kunna gå en prommis ute nu.. Utan vinterjackan, utan bara med en tjocktröja =)
Idag har jag varit en sväng hos ikea oxå, kul att gå och drömma sig bort där ibland.. Blev inte mycke nytt.. Köpte ett brödskrin som jag spanat in ett tag + en korg, att ha innanför dörren med mössor kepsar sjalar och sånt.. Kanske det blir någon ordning på de någon gång..
Sen hittade jag oxå en bokhylla och ett vitrinskåp, i serien smådal.. Gu så söt serie. De ska vi köpa ut till stugan på landet! Kommer bli perfekt.
Barnen har varit och lekt i parken medan jag gjorde mat.

Juste igår var jag och köpte första blöjorna och fyllde skötväskan oxå =)
Jag var ju på ikea för att hitta någon slags badrumslösning för vart man ska förvara allt..men hittade inget som passar vårat pyttebadrum!
Blev en "korg" att ha lite blöjor i iallafall, så badrums projektet står nu stilla ett tag.

Första blöjinköpet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0