Tisdag

Idag har de varit en solig dag, och jag har tagit mig en prommis i solen, de var härligt.
Var iväg och handlade lite mat idag oxå.
Gick och mötte emelie från skolan. Och hämtade hem H&M beställning på vägen. Kul att båda barnen gillade allt som shoppades från hemsidan :)
Ronny kom hem till halv 6 typ då serverades de vofflor till middag =) MUMS!
Emelie tyckte de va bra, för hon missade äta vofflor på voffeldagen, sa hon bestämt .. hihi



Nu har Emelie precis lät för mig i en kvart och jag läste en saga för henne en stund.
Nu ligger hon i sängen o ska sova.
Linnea sitter på rummet och pillar på sin nya dator :) klockan nio ska hon lägga sig..
Hon har ju blivit så duktig på att åka till och från skolan själv så det belönas med att få vara uppe en timma längre, så klart. Duktiga flickor!

Nea - dataproffs ;)Em - Sover ;)

Själv sitter jag nu och kollar på Navy CIS och dricker ett glas bubbelvatten (granatäpple/apelsin) från ICAs egna varor.. De var ett super gott vatten... att rekomendera!! Alla deras nya smaker.

Nytt gott vatten

Sov gott inatt mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0