Solflickedagen

En ont i ryggen dag.. har kommit till och från hela dagen idag.

Lite kort då, gick upp vid 11 =) Härligt.
För stod ju i garderoben igår till sent.
Alltid bra med en extra slant.

Svärmor ringer vid 14, och kollar om jag vill med på en lägenhetsvisning.. Ja varför inte =) Blir hämtad..
Sen åker vi hem till henne och äter lite innan vi begav oss in till söder.. Solflickedagen på eriksdalshallen.
Emelie hade uppvisning med hennes cheerleading grupp.. Hon kämpade på bra.. blir bättre till nästa år, är jag helt säker på =).. då hon har missat så mycke träning iår.. =( Men var kul och se henne stutsa runt bland nya kompisarna.


Hem, åka förbi coop handla.. Ronny laga mat, jag la mig på soffan.. Har haft sån ryggvärk idag och mått illa.. Uscha .. inte kul.. men jag överlever, inte långt kvar nu ;)

Har hållt koll på pappi som spelat i sala, thanku for onlinescoring, gick ok för papsen. Han hamnade tillslut på en 11 plats, tror jag..
Kul vare iaf, att gul/svart vann i finalen =) Grattis AIK-Pata

Så nu soffhäng med Ronny & Linnéa.. Emelie sover sött, för hon ska ju upp til skolan i morgon.

Kram Vänner






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0