PÅSKHELG

Barnfri helg!

Låååångfredagen bestod av en Lunch ute i skärgården (Dalarö)
Skjutsade mamma och Lilla-syster till färjan till landet med packning.
Helt ok dag med kanonsol.
Senare på kvällen var jag och min kärlek på fest hos Åsa och Musen inne på söder..
Blev lika trevligt och lagom som vanligt.

Påskafton;
Väckte upp en halv död sill som låg brevid mig i sängen.
Åt en härlig frulle och sen begav oss ut till Svärmorsland (Grödinge)
Hennes soliga altan är gala!!
Vi åt och drack massa gott.. Smakade ett "läppsug" på rödvinet GOSA, de var så gott.. Är allt lite sugen på ett glas vin nu. Har ju inte druckit nått sen augusti.. Men klart jag kan avstå när de gäller att de kommer nått bra utav de ;)
Men sugen får man allt vara lite..

Påskdagen;
Från Grödninge ut till Dalarö för att åka bilfärja med Ornöfärjan.
Ut till min paradis ö.. Oxå kanonväder.
Färg har man fått, känns härligt.
Blev en Taco kväll med mammi och lillasyster i solen på mamma o pappas altan, guld!

Idag;
Fixat och vattnat på landet.
Bara suttit och tagit de lugnt. Kollat ut över sjön.
Härligt väder idag me.
Hade 16:30 färjan hem.
Ronny och jag slocknade i soffan direkt när vi var hemma, man kan säga att sjön suger.
Nu sitter vi (eller ronny) och kollar mamma mia på tv.. Helt ok movie.

Hoppas alla haft en lika bra helg som mig, och att ni tar ut era barn och leker massor, i de här fina vädret :)

Ps. Fick höra av grannen att emelie har en lite flört med hennes grabb ;) gölligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0